בחירת ריהוט משרדי למשרד עורכי דין

לריהוט המשרדי במקום העבודה יש חשיבות הרבה מעבר לפונקציונליות שלו. אין ספק שחשוב שהכסאות יהיו נוחים, שהשולחנות יהיו בגובה המתאים, שיהיו די מקומות אחסון וכן הלאה; אולם חשוב לא פחות הוא הרושם שאותו ריהוט משרדי יוצר בקרב הלקוחות – ובמקרה של משרד עורכי דין, יש שיאמרו שהרושם חשוב אפילו יותר.

חשוב שעורך הדין יהיה מקצועי, מנוסה ואמין. אבל חשוב גם שהאווירה שהוא יוצר סביבו תהיה אווירה נעימה, שתגרום ללקוחות הפוטנציאליים לרצות לשכור את שירותיו וללקוחות הקיימים להרגיש שהם עשו את הבחירה הנכונה ויש על מי לסמוך. במילים אחרות, עורך הדין יכול להיות בקיא בחוקים ונהדר ביחסי אנוש, אבל הריהוט במשרד שלו יכול לתמוך בתדמית שלו.

ריהוט משרדי למשרד עורכי דין

ריהוט משרדי למשרד עורכי דין – חומרי הגלם

כל מי שפסע אי פעם אל משרד עו"ד, ולמעשה גם מי שצפה במשרדים כאלה בסדרות טלוויזיוניות, יודע שלרוב מדובר ברהיטים עץ כבדים, עם או בלי שילוב של עור, ובגווני צבעים כהים. מצד אחד השילוב הזה משדר יוקרה, מצד שני הוא משדר חמימות וקרבה.

מעוניינים בחומרי גלם אחרים? מוטב לדבוק בריהוט העץ הכבד אולם לבחור רהיטים שמשלבים חומרי גלם נוספים. כך למשל שולחנות משרדיים המשלבים עץ עם זכוכית או דלפקים המשלבים עץ עם מתכת הם בחירה טובה למשרדי עורכי דין. בכל מקרה, מוטב להתרחק מפלסטיק.

שולחנות משרדיים

בדרך כלל ניתן למצוא במשרדי עו"ד שולחנות משרדיים גדולים או בחדרי הפגישות הפרטיים או בחדרי הישיבות הגדולים. גם היום, שולחן גדול עושה רושם של יוקרה. ככל שהוא כבד וכהה יותר, כך האווירה בחדר נתפסת כרצינית ומקצועית יותר.

כסאות משרדיים

גם כסאות משרדיים צריכים להיות נוחים מבחינה פונקציונלית, משום שעורכי הדין עשויים לשבת עליהם במשך שעות רבות תוך כדי עבודה; אולם הכסאות המשרדיים הם בין הפריטים היחידים שהמבקרים באים איתם במגע ממשי, ולכן דווקא הם צריכים להיות היוקרתיים ביותר, הנוחים ביותר לישיבה והנעימים ביותר למגע.

הכוונה בכך היא גם לכסאות בחדרים שבהם מתקיימות הפגישות של עורכי הדין עם הלקוחות והן לכסאות שבפינת ההמתנה – ולאחרונים יש חשיבות גבוהה יותר, שכן ככל שחולף הזמן והלקוח ממתין שעורך הדין יתפנה, כך הוא עלול לחוות תסכול וכעס שעלולים לפגוע בחוויה שלו ולכן הריהוט חייב להיות נוח ונעים במיוחד.

יחידות האחסון

במשרדי עורכי דין חשוב להציב הרבה מקומות אחסון לצרכים שונים: שידות וכונניות פתוחות שעל מדפיהן מונחים ספרים שונים העוסקים בחוקים ותקנות וגלויים לעין גל (גם כדי לסייע בעבודה המשפטית השוטפת אבל בעיקר כדי לעשות רושם טוב על המבקרים); ארונות סגורים או שידות עם מגירות שבהם אפשר לשמור תיקי לקוחות ומסמכים שונים; מקומות אחסון שניתנים לנעילה על מנת לאחסן בהם מידע רגיש במיוחד; ומקומות אחסון נוספים שבהם ניתן להעמיד פריטים דקורטיביים כגון עציצים ולהציג תעודות וכדומה.

image/svg+xml image/svg+xml

שנתכנן ביחד שינוי אווירה במשרד?

השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם

לייעוץ ראשוני חייגו זמינים בוואטצאפ