טיפים לבחירה טובה של ריהוט משרדי

עיצוב סביבת העבודה במשרד היא לא פעולה פשוטה, אולם יכולות להיות לה השפעות חשובות על היבטים שונים של העבודה עצמה; לרבות, למשל, פריון העבודה של העובדים או יצירת רושם ראשוני מסוים בדעתם של לקוחות שעשויים להיכנס פנימה.

לפיכך יש לבצע את תהליך עיצוב המשרד באופן שקול ומושכל לפחות פעם אחת בחייו של עסק, והיא הפעם הראשונה שבה הוא נפתח; בהמשך, בהנחה והוא מצליח לשגשג ולהתפתח, ניתן לדון ברענון העיצוב ותיקון טעויות עיצוביות שבוצעו קודם לכן – אולם בשלב הראשון כאמור נניח שהעיצוב מתבצע על דף חלק לחלוטין.

איך עושים את זה נכון? שאלה זו מעסיקה בעלי עסקים רבים, אבל אין תשובה אחת לכולם. ריהוט משרדי, השלב הראשון בתהליך העיצוב, עשוי להשתנות מעסק לעסק בתלות במאפיינים הייחודיים לו. עם זאת, יש כמה טיפים שיכולים לעזור גם לכם, בין אם העסק שלכם הוא ראיית חשבון, עיצוב פנים או מלאכת יד.

חשוב שלעובדים יהיה נוח לעבוד

מקום העבודה שלכם הוא המקום שבו אתם ויתר העובדים מבלים שעות רבות מדי יום. נכון, קיומו של העסק תלוי בלקוחות – אבל במקרה של בחירת ריהוט משרדי חשוב לזכור שהעובדים חשובים לא פחות מן הלקוחות שלכם.

במילים אחרות, אל תוותרו על נוחות השימוש בריהוט המשרדי בעבור יופי או רושם על הלקוחות. אם הכסא לא מותאם למשקל ולגובה של העובד, אם השולחן גבוה או נמוך מדי, אם הריהוט כולו אינו משרת את העובדים באופן הנאות – אזי הביצועים שלהם ייפגעו, יחד עם המוטיבציה שלכם לעבוד.

ועם זאת, לא לוותר על הרושם

למיתוג העסק יש חשיבות רבה לקיומו. לכן, הריהוט המשרדי והעיצוב הכולל חייבים להיות תואמים לערכי העסק, לסקאלת הצבעים שלה ולכל פרט קטן במיתוג. אם אתם בעליו של משרד עורכי דין, בוודאי לא תעצבו את המשרד עם כסאות בר צבעוניים, גם אם הם נוחים להפליא ומותאמים לעבודה ממושכת על תיקי לקוחות. מאידך, אם אתם מנהלים סטארט אפ צעיר ומבקשים לשדר חדשנות, אזי ספות עור כבדות בשילוב קטיפה כבדה כנראה לא ייכנסו אל המשרד שלכם.

ריהוט משרדי

השקיעו גם בעיצוב חללי המנוחה

בעלי עסקים רבים נוטים להשקיע רבות בעיצוב חללי העבודה ומזניחים את חללי המנוחה, כגון המטבחון, חדר האוכל או פינת הקפה; אבל דווקא אלה החללים שבהם העובדים יכולים להתרענן, למלא מצברים, לפגוש קולגות, להחליף שיחות חולין ורעיונות – ולחזור אל עמדות העבודה שלהם בכוחות מחודשים.

ריהוט משרדי בדרך כלל מתקשר בתודעתנו עם שולחנות, כסאות, ארונות ופתרונות אחסון, אבל לא פחות חשובים הם הרהיטים הניצבים בחללי המנוחה: כסאות בר מעוצבים או שולחנות אוכל גדולים המזמינים את העובדים להתיישב סביבם בקבוצות ולנהל שיחה קולחת – לאלה יכולה להיות השפעה חיובית על תפוקת העבודה.

image/svg+xml image/svg+xml

שנתכנן ביחד שינוי אווירה במשרד?

השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם

לייעוץ ראשוני חייגו זמינים בוואטצאפ