טיפים מקצועיים לבחירת רצפה למשרד.

רצפה למשרד היא היא סימן ההכר של העסק שלכם.

רצפה למשרד היא הדבר הראשון שרואים לקוחות אשר מגיעים לבית העסק שלכם. מבט האדם כאשר הוא עובר בפתח מבנה הוא למטה אל הרגליים. העניים מסתכלות לרצפה לשבריר שניה על מנת לבחון את הבדלי הגובה לפני ואחרי המעבר וגם על מנת לשלול מצב שבו קיים מכשול כמו סף דלת. ברגע הזה כשהמבט למטה אנו קולטים גם את סביבתינו. רצפה המעוטרת בקישוטים תמשוך את העין של הנכנס ותשהה את מבטו. לעיתים אנו רוצים שהמבקר ישתהה ולעיתים אנו מעדיפים שלא. במאמר זה נבחן כיצד ניתן להשתמש בהרגל אנושי זה יחד עם בחירה מושכלת של הרצפה על מנת להעניק אפקט של התרשמות בכניסה לעסק.

רצפות ניתן לרכוש במגוון רחב מאוד של צורות, גדלים, וחומרים מהן הן עשויות. עץ לפרקט או גרניט פורצלן כמשטח אחיד הן רק חלק קטן מהמגוון העשיר ממנו ניתן לבחור. כאשר אנו באים לבחור ממה תיהיה עשויה הרצפה יש לנו טיפ מיוחד בשבילכם. היכן שתרצו לארח לקוחות או לבצע עסקאות מכירה ורכישה לכו על רצפה העשוייה חומר קשה כמו גרניט או לבנים. חומר קשה תורם להרגשה של יציבות ובסיס איתן ומחזק את האמון של המבקרים בעסק. לעומת זאת בחירה של רצפה רכה יותר כמו רצפת פרקט או תוספת של שטיחים מומלצת מאוד לאזור בו נמצאים העובדים ומנהל המשרד. תחושה של רצפה רכה משרה אוירה של נוחות ורכות הגורמת לעובדים להרגיש בבית.

כשהמיקוד על המותג חשוב יותר בוחרים רצפה ״משעממת״.

כמו שכתבנו בפתיחת המאמר, ניתן להשתמש בתכונה האנושית של הסתכלות למטה בכניסה למבנה או חדר על מנת למקד את צומת הלב של הנכנס במה שנבחר ובך להטות את הרושם הראשוני הנרקם בראשו. במידה ואנו בעלי חברה שבה המיתוג הוא המסר אותו נרצה להעביר, בדמות סמל העסק על הקיר או סלוגן הרשום בכניסה, נבחר רצפה ״משעממת״ המקצרת את זמן ההסתכלות של הנכנס וגורמת לו להרים את מבטו במהירות האפשרית. במקרה ואותו מיתוג איננו ישר לפנים, ניתן לבחור רצפה בהירה שעליה עיצוב הזורם לכיוון מסויים. כמובן שלא נשתמש בקווים חדים אלא במתאר עיצובי כמו גל או קשת. עיצוב רצפה שאינו מושך את העין אך מכוון את הצופה לכיוון המסר נהוג מאוד בחברות הזנק המרוכזות סביב מותג אחד.

רצפה למשרד יכולה גם להעניק חוויה של חום וביתיות.

במידה והעסק שלכם איננו מתמקד במיתוג כמו: משרד עורכי דין ורואי חשבון, אתם עשויים למצוא את עצמכם מעוניינים ברצפה בגוונים כהים יותר. רצפה כזו עם אלמנט עיצובי מושך את העין תגרום להשהיית המבט של הנכנס ובכך תתחיל את חווייתו בצורה איטית יותר. כאשר עיניו של הנכנס יתרוממו מן הקרקע הם יעברו באיטיות אל הרהיטים הקירות ושאר האלמנטים מסביב. בחירה בקו זה גורמת לנכנס תחושה של בטחון לעומת השיטה ״הקרה״ יותר המכינה את המבקר לקצב אירועים מהיר.

image/svg+xml image/svg+xml

שנתכנן ביחד שינוי אווירה במשרד?

השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם

לייעוץ ראשוני חייגו זמינים בוואטצאפ