כך תבחרו ארונות מסמכים לעסק בצורה נכונה.

ארונות מסמכים מודרניים מסדרים לכם את המשרד מחדש.

לב ליבו של כל עסק הוא המשרד המרכזי אליו מגיעים כל הנתונים החשובים לקיומו של העסק. מידע הקשור לשרשרת האספקה, הייצור, ההפקה, וכמובן שיווק ומכירה של מוצרים או שירותים, מגיע אל ליבו של העסק בצורת תכתובת על דפים. כמות המידע הנצבר מחייבת לשמור על שיטת קיטלוג היחודית לכל עסק ועסק. את שלל הניירת נהוג לאחסן בארונות מסמכים מסודרים בקיר המשרד.

אם יש רהיטים שכדאי להשקיע בהם מחשבה עמוקה אלו הם כמובן אותם ארונות שלתוכם נתייק ונקטלג את המסמכים השונים הזורמים למשרד. ארונות משרדיים מגיעים במגוון סוגים ולכול סוג ייעוד טיפה שונה. ישנם ארונות מגירות בהם נהוג לאחסן דפדפות עם פרטים העובדים, הספקים והלקוחות. סוג נוסף של ארונות הם ארונות הזזה בעלי דלתות הנפתחות לצדדים המאפשרות גישה נוחה במשרדים בהם הגישה לארון צרה מכדי להשתמש בארון הנפתח כלפי חוץ. כמובן שאלו רק שניים מתוך מגוון סוגי ארונות המוצעים כיום לבתי עסק. בואו ונבחן מה חשוב לזכור לפני שקונים ארון לעסק.

משקל מקסימלי ונפח אחסון הם נקודת המפתח.

ארונות מסמכים צריכים להכיל בתוכם קלסרים עם דפים, מסמכי חשבוניות, תעודות שונות, מכתבים מתוייקים ושלל תכתובות שכל עסק מכיר. המגוון הרחב הזה מהר מאוד תופס נפח הולך וגדל. חשוב לבחור ארון שיוכל להכיל את כמות המסמכים הזו בצורה מיטבית. כלל אצבע שכדאי לזכור הוא, לחשוב קדימה, כלומר לא כדאי לקנות ארון שיספיק לנפח מסמכים של שנה אחת. רצוי לבחור ארון לכמה שנים קדימה ולשקלל בתוך חישוב הנפח גם את קצב גידול העסק. יותר עסקים אומר יותר מסמכים. כמובן שנפח רב של מסמכים מתבטא גם במשקלם. חשוב להקפיד לרכוש ארון שיוכל לשאת בעומס המשקל הרב. עץ מלא הוא בחירה מועדפת לארון שאמור לשאת משקל גדול.

עיגון לקיר ועיצוב שמתאים לבית העסק הם בחירות חשובות.

שתי נקודות נוספות שחשוב לבחון כאשר באים לקנות ארון לעסק הם בטיחות הארון לשימוש משרדי ומראה הרהיט התואם את הקו העיצובי. בטיחות היא כמובן נושא שחשוב מאוד להעלות בפני ספק הריהוט. לאחר שלקחנו בחשבון את הנפח והמשקל של כמות המסמכים שברשותינו והתאמנו את הארון לנתונים חשוב לוודא שהארון מגיע עם עיגון מיוחד לקיר. איננו רוצים שסידור לא מאוזן של המסמכים או השענות של אדם ייגרמו להתהפכות הארון, דבר שעלול להסתיים גם בפגיעה. עיגון הארון לקיר בגבו ימנע את הסכנה. הנקודה השנייה היא כמובן העיצוב. חשוב מאוד להקפיד שגודל הארון, צבעו וצורתו ימשיכו את הקו העיצובי של המשרד או העסק. ארונות שאינם תואמים לעיצוב נראים מגושמים ומשדרים תחושה של עייפות וכבדות. ארון אשר הושקעה בו מחשבה עיצובית מוסיף עניין ועומק לתחושת הסובבים במשרד

image/svg+xml image/svg+xml

שנתכנן ביחד שינוי אווירה במשרד?

השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם

לייעוץ ראשוני חייגו זמינים בוואטצאפ