ריהוט וציוד משרדי לעסק חדש

פתיחת עסק חדש כרוכה בתכנונים רבים ומגוונים – החל בבניית תכנית עבודה ותקציב, וכלה בבחירת מיקום גאוגרפי ובחירת ריהוט וציוד משרדי. כשמדובר בעסק חדש, בניית מוניטין תהיה בראש סדר העדיפויות. בעידן בו החלטות הלקוחות מתבססות באופן משמעותי על הנראות ועל הפן הוויזואלי, חשוב מאוד לעצב את העסק החדש באופן עדכני, אופנתי ומזמין.

העיצוב מקנה נקודות זכות מהמפגש העסקי הראשון

רושם ראשוני הוא אחד הגורמים המשמעותיים ביותר בתהליך קבלת ההחלטות של לקוח פוטנציאלי. כמו במפגש עם בני אדם, גם במפגש עם עסקים הרושם הראשוני נוצר באופן טבעי במפגש הוויזואלי הראשון של הלקוח עם העסק. כך, כמו במפגש בין-אישי, עסק שישדר אווירה נקייה, נעימה, מסודרת ומוארת יקבל באופן אוטומטי נקודות זכות אצל הלקוח, גם אם באופן בלתי מודע.

ריהוט משרדי עדכני התואם את אופי העסק, ובפרט ציוד משרדי איכותי, הם האלמנטים החשובים ביותר שיכתיבו את הטון של העסק. סביבה מעוצבת היטב ונקיה מעניקה תחושה טובה ונינוחה לא רק ללקוחות, אלא גם ובעיקר לעובדים. מחקרים מוכיחים שככל שעובדים מרוצים יותר מסביבת העבודה שלהם, יעילות ואיכות העבודה שלהם משתפרות.

ארגונומיה – נעים ובריא לעבוד

סביבת עבודה ארגונומית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר בעסק, משום שהם הבסיס לעבודה יעילה ונוחה של כל צוות העובדים. רוב העובדים מעבירים שעות רבות במשרד ונמצאים ברמת סיכון גבוהה יותר מבחינת בעיות גופניות העלולות לנבוע מישיבה ממושכת מול מחשב ומפעולות נוספות שאינן טבעיות לגוף שלנו. עם זאת, קיימת כיום מודעות גבוהה בנוגע לנזקים הבריאותיים האפשריים, ובתי עסק רבים עוברים לסביבת עבודה המותאמת לכל עובד באופן אישי. כך, כשנבחר כסאות משרד ושולחנות עבודה, לא נבחר אותם רק לפי העיצוב אלא גם לפי הפוטנציאל שלהם להיות מותאמים לעובדים שלנו ולהיות דינאמיים בהתאם לצרכים שלהם.

ציוד למשרד – היופי נמצא בפרטים הקטנים

לציוד שיש לנו במשרד יש חשיבות גדולה ביותר, לא פחות מחשיבות הריהוט. הציוד המשרדי הוא למעשה כלי העבודה שלנו. לכן, כשאנו פותחים עסק חדש נרצה לפנות אל חנות ציוד משרדי ולתכנן גם את אופי ואיכות הציוד בו נשתמש. ככל שהציוד יהיה איכותי ותואם את האווירה, את סגנון הריהוט ואת העיצוב הכללי של העסק – כך כל המרכיבים שהופכים את המשרד לחלל יוצא דופן יעבדו טוב יותר.

תאורה ונוי

בנוסף למרכיבי הריהוט ההכרחיים, מומלץ להוסיף לחלל העסק עציצים ופרטי נוי אחדים בהתאם לעיצוב הכללי, כדי להעניק תחושת חמימות ונעימות לעסק. 

עיצוב מעביר מסר

מאחורי כל עסק חדש ישנם רעיון, חזון, תקווה ומסר. בין אם מדובר בעסק שמציע מוצרים קיימים ובין אם מדובר בעסק שמציע מוצרים חדשניים שטרם נראו בשוק, העיצוב חייב להיות אחיד ותואם למסר שבעלי העסק רוצים להעביר. מומלץ לשמור על קו אחיד ועקבי – החל מעיצוב חלל העסק וכלה בעיצוב אתר האינטרנט, כרטיסי הביקור והלוגו שלו.

image/svg+xml image/svg+xml

שנתכנן ביחד שינוי אווירה במשרד?

השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם

לייעוץ ראשוני חייגו זמינים בוואטצאפ