כיצד מתבצע תהליך של הכנת ריהוט משרדי?

כל עסק מעוניין בריהוט משרדי נוח, יפה ופרקטי מאוד, שישרת היטב את הלקוחות, העובדים וגם את האבזור והמוצרים שבהם בית העסק משתמש. כדי להגשים זאת, חברות הייצור והנגרים הפרטיים נוקטים בשורה של פעולות להכנת ריהוט משרדי טוב ועמיד למשך שנים. אז איך בדיוק פועל התהליך?

שרשרת האספקה של ריהוט משרדי

לקוחות מפעל הנגרות וייצור הרהיטים הם לא תמיד בית העסק עצמו. פעמים רבות אלו חנויות הרהיטים שמשווקות את הריהוט ומציעות רעיונות עיצוב והתאמה אישיים. חנויות אלו מודעות לצרכים של בעלי העסקים ויודעות למה הם זקוקים במדויק: מידות מסוימות שהופכות עם הזמן לסטנדרט, חיתוך עץ לפי מידה, גילוף או תוספת אפליקציות שמשפרות את הנראות ומעניקות לרהיט איכות טובה יותר, שילוב בין סוגי רהיטים שונים שבית העסק זקוק להם ועוד. את הצרכים הללו החנויות מעבירות למפעל הייצור ובכך משפיעות על סוגי הריהוט, המראה והמידות המקובלים במשרדים שונים.

הזמנת ריהוט בעיצוב אישי

חלק מצומצם מבעלי העסקים והחברות יעדיפו לפנות מראש בעצמם למפעל הייצור או לנגר פרטי ולהזמין ריהוט משרדי עם מידות, צבעים או מראה ייחודיים. חשוב להדגיש שזוהי אופציה שמייקרת מאוד את עלויות הריהוט מאחר והעיצוב הוא אישי מאפס וכולל תהליכי התאמה בבחירת החומרים וסוגי החיבורים, התאמת מידות, חשיבה אסטרטגית על הצרכים והמאפיינים של בית העסק והחלל שבו הוא ממוקם. במקרים רבים, מתרחש אפילו ייבוא של חומרים או עיצובים ממקומות אחרים, כולל עיצוב ריהוט משרדי בהתאם לעיצובים שהלקוחות הפרטיים ראו והתרשמו ממנו במקום אחר.

שילוב בין מסורת לטכנולוגיה

כיום הכנת ריהוט משרדי היא מלאכה קלה יותר מהעבר. מרבית היצרנים פועלים בשיטה שמשלבת בין עבודת הנגרות הידנית למכונות טכנולוגיות שמבצעות חיתוך וליטוש. למעשה, שיטה משולבת בין השניים מבטיחה גם את עמידות הרהיט מאחר והחיבורים וההברגות מתבצעים במגע אנושי וכוללים את הלחץ הדרוש ובדיקת עומסים וגם את רמת הגימור הגבוהה, שיד האדם לא מסוגלת להגיע אליה. אם אתם נמצאים כעת בשלב תכנון הריהוט המשרדי או שאתם בודקים את האפשרויות השונות בשוק, וודאו שהייצור של אותם רהיטים בוצע בשתי הטכניקות.

טיפים לעסקים מרהטים

כל משרד וחנות שואפים ליצור חלל מרשים ומכובד להם וללקוחותיהם. מסיבה זו, תהליך הכנת הריהוט לעסק כולל מחשבה מעמיקה גם לגבי העיצוב והתאמת הרהיטים זה לזה. גיבוב של רהיטים מקנה לבית העסק מראה מפוזר ובלתי מאורגן ומשפיע גם על תהליכי החשיבה וההתנהלות, שמשודרים הלאה ללקוחות שלו. לכן כבר עם תחילת תהליך הריהוט במקום, חשבו על החומרים שבהם תרצו להשתמש, על הצבעים, המרקמים והגימורים השונים. שאלו את עצמכם שאלות מהותיות בנוגע להזזת הרהיטים ממקום למקום (אולי תעדיפו את חלקם על גלגלים?) והתחלופה של האנשים שמשתמשים בהם. מעל לכל, וודאו שאתם רוכשים מוצרים בעלי תקן, שעברו תהליכי ניקוי וחיטוי (לרבות עישון לדחיית חרקים אם מדובר בריהוט מעץ) ושעמידותם מובטחת לכם על ידי קבלת אחריות לכל קנייה. 

image/svg+xml image/svg+xml

שנתכנן ביחד שינוי אווירה במשרד?

השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם

לייעוץ ראשוני חייגו זמינים בוואטצאפ