איך מרהטים את המשרד שלנו כל שיהיה באמת נוח?

המשרד של היום הוא כמו בית שני ועובדים רבים שוהים זמן ממושך במשרד ולכן, חשוב שהוא יהיה נעים ונוח וכן מסביר פנים במיוחד אם לקוחות מגיעים. המשרדים העכשוויים מצוידים בשולחנות וכיסאות מתכווננים כך שניתן לבצע התאמה אישית ובעלי אסתטיקה מעודנת המתכתבת עם העיצוב המודרני המתוחכם והאלגנטי.
חשוב לחלק את המרחב לפי הצרכים ומספר העובדים תוך שימת דגש על פרטיות ואינטראקציה, כדי שללקוחות יהיה נעים להמתין ולעובדים מקומות להירגע בין משימות או פגישות עבודה. איך ניתן לשדרג את המשרד עם רהיטים ועל מה לשים דגש בבחירתם ושילובים במרחב?

הקונספט משחק תפקיד

החליטו על קו סגנוני מוביל לפיו תתכננו ותעצבו את המשרד בין אם מדובר בניחוח מודרני או בשיק רטרו והחליטו מה תרצו לשדר – סולידיות ופורמאליות או להפך, חשיבה יצירתית וקצביות? תלוי בסוג הלקוחות ובהרכב העובדים ולפי זה תוכלו לבחור גם את הרהיטים המעוצבים. פלטת צבעים מובילה לצד חומרי גלם ואלמנטים שיחזרו בחללים השונים במגוון ווריאציות. תוכלו להפריד מבחינה סגנונית בין חללי העבודה וחדר הישיבות ובין האזורים הציבוריים המשותפים מבחינת מראה. למשל, בחללי העבודה לבחור קווים קלאסיים או ישרים בניקיון עיצובי ואילו בחללים הציבוריים ללכת על קו חמים ומלטף יותר כמו כורסאות עור מרשימות או ספת קטיפה מרהיבה כדי לשבור את המראה המונוכרומטי או הסולידי ולהוסיף זריקת צבע ונגיעות של חמימות ורכות למשרד.

פינות חמד ברחבי המשרד

נסו לארגן פינות מאירות עיניים ברחבי המשרד. השקיעו במיוחד בפינת הקבלה או ההמתנה כי היא סוג של כרטיס ביקור ודרכה תוכלו להעביר את התחושה שברצונכם להעביר וגם להשרות רוגע על הממתינים או לעורר סקרנות אצל מי שנכנס פנימה. ניתן לבחור קונסולה מרשימה עם שולחן בר וספות וליצור מעין תחושה של סלון ולחשוב על יצירות אמנות או מדפים עם מגזינים ועוד פריטים להנעמת ההמתנה. נסו לשלב בין חומרים "קרים" ל"חמים" כמו למשל, ספה מבד עשיר עם שולחן בעל פלטת זכוכית ורגליים מעץ או שילובי מדפים בין עץ לאלומיניום כדי לייצר ניגודים באפקט מעניין. החליטו היכן יהיו אזורי הרגיעה לעובדים לביצוע שיחות טלפון אישיות או רגיעה ביום עבודה עמוס. נהוג ליצור מעין טרקלין או פינת הסבה שגם היא דומה לסוג של סלון או תאים אינטימיים לישיבה נוחה על כורסאות. אפשר להוסיף נקודות צבע באמצעות פסלים דקורטיביים או חיבור לטבע באמצעות עציצים. תוכלו ליצור גם מטבח או פינת אוכל נעימה לצד פינות שקט עם כיסאות בר ודלפק גבוה.

תנאי החלל עושים הבדל גדול

חשבו מראש על תכנון חכם של המרחב כך שמצד אחד תתאפשר אינטראקציה בין הנפשות הפועלות ומצד שני, אפשרות לעבודה בשקט ופרטיות. החליטו איזה ריהוט יתאים כך שהוא ישרת את העובדים גם מהבחינה הפונקציונאלית כמו באנצ'ים ארוכים וביניהם מחיצות שמאפשרות שמירה על הפרטיות ועם זאת, שהייה משותפת במרחב אחד ומה גובה המחיצה ומיקומן כדי שלא יחסמו את החלל. קיימות מחיצות שקופות ומחיצות עץ כך שאפשר לבחור לפי התנאים של המרחב וגם לפי הקו העיצובי המבוקש. את דלפק הקבלה בחרו גם לפי הקונספט המוביל ולפי המרחב אם תעדיפו דלפק קבלה פינתי או ליניארי, גבוה במיוחד והאם תרצו בהיר או כהה כדי לייצר קונטרסט על גבי הרקע ובאיזה גימור – טקסטורה חלקה אחידה או עם מרקם מחוספס. 

אל תשכחו להשרות אווירה שלווה ונעימה בשילוב מערכות ישיבה סלוניות איכותיות הכובשות היום את המשרד לצד ריהוט משרד פרקטי ועמיד לאורך זמן.

image/svg+xml image/svg+xml

שנתכנן ביחד שינוי אווירה במשרד?

השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם

לייעוץ ראשוני חייגו זמינים בוואטצאפ