איך לתכנן עיצוב משרד שירשים את הלקוחות

החשיבות של עיצוב המשרד שלכם היא גדולה יותר משחשבתם. עיצוב משרד משקף את תדמית החברה שלכם, תורם לפרודוקטיביות ולאווירה של עבודה ועשוי להביא לכם לקוחות ומשקיעים חדשים, שיקבלו את המסרים הנכונים רק ממבט עיניים. כי כמו שאומרים, אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני. אז רגע לפני שקופצים לחנות הריהוט הראשונה שרואים, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון, ולפחות מדידה אחת שצריך לעשות. 

סגנונות עיצוב שונים

עיצוב משרד הוא עולם ומלואו, ממש כמו עיצוב בית. כשמעצבים את המשרד, כדאי לקחת בחשבון את האווירה אליה אתם רוצים להגיע ואת המסר המדויק אותו אתם רוצים לשדר. אם אתם חברה צעירה – יתאים לכם ריהוט שמשדר אומץ, יצירתיות, חדשנות וטכנולוגיה, למשל – ריהוט זכוכית ומתכת שמאפיין מאוד חברות סטארט-אפ רעננות וחברות מכירות. אם אתם חברה ותיקה או לאו, המעוניינת לשדר יוקרה וותק, יתאים לכם עיצוב פנים שמרני יותר ורהיטים מעץ מלא בגוונים כהים. בכל מקרה, את בחירת סגנון העיצוב כדאי לעשות לאחר חשיבה מעמיקה שכן כדאי שכל מה שקשור בעסק שלכם ישדר בצורה הרמונית ויספר את אותו הסיפור. 

השלב הראשון בעיצוב משרד – תכנון

משפט חכם אומר – לא הולכים לקניות בסופר על בטן ריקה. אנחנו אומרים – לא הולכים לקנות ריהוט למשרד, מבלי לדעת מה מתכוונים לקנות. זה מגוון, זה יפה, זה מפתה – ואנחנו לגמרי עלולים למצוא את עצמנו קונים גם דברים שאנחנו לא ממש לא צריכים. אז ראשית מומלץ לקחת בחשבון שיקולים כמו אופי פעילות המשרד, הסגנון שלו וצבעי המותג שלו – בדיוק כפי שציינו בסעיף מעלה,  ולאחר מכן – להבין אילו רהיטים אתם צריכים. מהרהיטים הגדולים כמו שולחן עבודה, מגירות וארון ועד לאקססוריז ופריטים שימושיים כמו מתלה מעילים, שעון, תמונות ועציצים. 

בשלב הבא – מדידות של המשרד 

לפני שקונים רהיטים, חשוב לזכור לקחת את המידות של המשרד ולתכנן מראש איפה כל רהיט יישב. אתם לא רוצים להוציא ממיטב כספיכם ולעצב את המשרד בהתלהבות, ואז לגלות שהארונית גדולה מדי, או שדלת המשרד מתנגשת במגירות כשפותחים אותה. 

לא לשכוח את התקרה והרצפה 

רובנו נוטים לשכוח את התקרה והרצפה, ולתת תשומת לב לקירות הסובבים אותנו. לתקרה ולרצפה יש חשיבות בלתי מבוטלת, וכדאי לקחת גם אותם בחשבון. ראשית כדאי לזכור שככל שהתקרה גבוהה – כך התחושה המתקבלת בחדר היא של חלל גדול יותר. אם התקרה במשרד שלכם אכן גבוהה, תוכלו לבחור גוף תאורה שנופל מעט מטה. אם מדובר בתקרה נמוכה באופן יחסי, כדאי לבחור בגוף תאורה צמוד תקרה. את חיפוי התקרה והרצפה תוכלו לעשות בצורה מקורית ומיוחדת – למשל – מראה ענקית שמצפה את התקרה, או צורות גיאומטרית. הבידול של העסק שלכם מתחיל כבר בניראות המשרד. 

 

image/svg+xml image/svg+xml

שנתכנן ביחד שינוי אווירה במשרד?

השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם

לייעוץ ראשוני חייגו זמינים בוואטצאפ