ריהוט משרדי מעוצב – המשרדים של היום כבר מנזמן לא נראים כמו המשרדים שהיו בעבר. אם פעם נשאו המשרדים אופי קודר, משעמם ואפרורי, הרי שהיום הם מטופחים, הם מעוצבים היטב, עם הרבה צבע, יוקרה והתאמה למטרות.
ריהוט משרדי מעוצב הוא ריהוט שמזמינים אצל אנשי מקצוע המתמחים בדיוק בזה. כי עיצוב של רהיטי משרד זה לא כמו עיצוב של רהיטים לבית. נדרשת מומחיות שונה והיכרות טובה עם הצרכים של המשרדים השונים כך שבאופן כזה המשרד יקבל את המראה הרצוי והמתאים לו ולמטרות שלו.
ריהוט משרדי מעוצב – מעצבים את הרהיטים של המשרד
אילו רהיטים משרדיים דורשים עיצוב מיוחד?
למעשה אין משרד דומה רעהו ובכל משרד נדרשים הרהיטים בעיצובים הייחודיים והמתאימים להם.
נמנה את הרהיטים השונים המרכיבים את החלל המשרדי.
דלפק הקבלה – דלפק הקבלה זהו למעשה הרהיט הראשון שאמור לקבל את פני הבאים בשערי המשרד. העובדים כמו גם הלקוחות הם אלו שייתקלו בדלפק ויבקשו לקבל שם שירות. אם דלפק הקבלה יהיה מעוצב היטב באופן מותאם לצרכים של המשרד, הרי שנקודת הפתיחה של המשרד תהיה טובה והיא תעניק תחושה נעימה ללקוחות. הם ירצו להישאר במקום ויבקשו ליהנות מהשירותים הניתנים שם.
כיסאות הישיבה – כיסאות הישיבה של העובדים אמורים להיות מתוכננים נכון בהתאם להרגלים של העובדים. כל עובד יש לו את מבנה גופו המיוחד, את הרגלי החיים שלו ואת הכיסא המיוחד שיתאים לו ויעניק לו את המענה המושלם. כאשר משקיעים בהתאמה מושלמת של הכיסא לעובד, הרי שהעבודה תוכל להתנהל בצורה הרבה יותר אפקטיבית והרבה יותר יעילה.
כיסאות המתנה – יש משרדים אשר בהם אין פינות המתנה מושקעות ללקוחות. הם מעמידים מספר כיסאות במסדרון ולא נותנים את הדעת כי שם בעצם מתחילה חווית הלקוח. אם משקיעים בפינת המתנה נוחה ומזמינה, מרהטים את המקום היטב ודואגים כי הלקוחות יקבלו את כל התנאים הנינוחים בעת ההמתנה, ישפיע הדבר על הלקוחות ועל ההנאה שלהם במקום.
מטבחון – המטבחון במשרד ראוי גם כן לתשומת לב מיוחדת מבחינת העיצוב של החלל. ברוב רובם של המשרדים מהווה המטבחון מעין תחנת הכוח של העובדים. שם הם 'מתדלקים' את המנועים וצוברים כוחות להמשך יום העבודה. שווה להשקיע במטבחון מרוהט ומאובזר היטב. כך העובדים יקבלו את התחושה כי משקיעים בהם והם חשובים ל'בוס'. תחושה כזו שווה מיליונים עבור כל משרד. כי העובדים שיהיו מלאי הכרת טובה, יעניקו את מלוא כוחם ומרצם והדבר יבוא לידי ביטוי בתפוקת העבודה במקום.
חדר ישיבות – חדר הישיבות דורש גם כן התאמה של הריהוט המשרדי למטרות. זה כולל על פי רוב שולחן עבודה נוח, כיסאות מתאימים ונוחים, מדפים או ארונות לספרים ולציוד הדרוש, מסך ועוד. חדר ישיבות מאובזר יהפוך כל ישיבה לחוויה וכל התאספות לחגיגה. שווה להשקיע בריהוט המשרדי ולקצור את הפירות והרווחים.