מה צריך לדעת לפני שמשכירים משרד

בין אם פתחתם עסק חדש עצמאי או שיש לכם חברה ואתם מעוניינים לשדרג את המשרד שקיים היום, אתם צריכים לבחור משרד שיענה על הצרכים שלכם ויהיה מותאם לכם בצורה הנכונה.

במאמר הבא נפרט את כל מה שחשוב לדעת לפני שמשכירים משרד וטיפים שיעזור לכם למצוא את מה שמדויק.

חשיבות הקרבה הגיאוגרפית לעובדים ולשותפים

אם אתם מחפשים משרדים להשכרה תוכלו למצוא לא מעט כאלה כיום. חלקם וודאי יתאימו לכם יותר וחלקם פחות.

אחד הקריטריונים החשובים שיש לקחת בחשבון כשמחפשים אחד כזה הוא נושא המיקום.

ישנה חשיבות רבה מאד בקרבה גאוגרפית, הן לעובדים והן לשותפי המשרד. במקום לבזבז שעות ארוכות בפקקים ברכב הפרטי או בתחבורה הציבורית, אין כמו נסיעה קצרה או אפילו הליכה של כמה דקות שמובילה ישירות אל המשרד.

כך כולנו מגיעים אל מקום העבודה שלנו רעננים ועם אנרגיות טובות וחיוביות להתחיל את יום העבודה.

האם הגישה למשרד נוחה ומותאמת לאוכלוסיות רלוונטיות

נקודה שחשובה לא פחות היא עניין הגישה.

חשוב מאד שהגישה אל המשרד תהיה נוחה ותתאפשר נגישות טובה לכל האוכלוסיות. הדבר נכון בעיקר אם אתם מקבלים קהל ביום יום ולקוחות.

המשמעות לכך היא מעלית, למשל, אם המשרד נמצא בקומות גבוהות (קומה 1 ומעלה), היא רמפה מיוחדת, המאפשרת הגעה עם כיסא גלגלים למשל ואפילו מספר מספק של מקומות חנייה לאורחים.

משרד שממוקם רחוק מהחנייה יהיה פחות מתאים, אם אתם מקבלים קהל, וגם כזה שהגישה אליו מסורבלת ובעייתית, למשל. דאגו לכך מראש ובדקו את כל הדרכים המובילות אליו.

מהן העלויות שיש לקחת בחשבון בעת אחזקת משרד

אחזקה של משרד היא נושא שיש לקחת בחשבון במסגרת כלל השיקולים, שכן היא משפיעה רבות על ההוצאות החודשיות.

מה נדרש כחלק בלתי נפרד מאחזקת המשרד: ניקיון המשרד, קפה ותה, ריהוט מתאים ופתרונות נוספים, שחשובים לא פחות כדי לשמור עליו יפה וגם נעים.

בדקו כמה עליכם להוציא לטובת ניקיונו השוטף של המשרד שלכם, כמה עולה קפה, כמה עולה תה וכיבוד באופן כללי, אם אתם רוצים שתהיה לכם מכונת קפה או מתקן מים איכותי – מהן העלויות, באיזה ריהוט אתם רוצים להשתמש וכמה זה צפוי לעלות ועוד.

את כל זה כדאי לכם לדעת מראש לפני שאתם שוכרים משרד.

האם יש מקום מתאים לקיים בו ישיבות או פגישות חשובות במשרד

אם אתם מנהלים, במסגרת העבודה היום יומית במשרד שלכם, ישיבות או פגישות חשובות, כדאי לכם לחפש משרד שמציע מקום מתאים לקיים בו אותן.

אלו יכולות להיות ישיבות צוות, ישיבות עם העובדים, פגישות עם לקוחות, ספקים ועוד.

את כולן כדאי לקיים במקום ייעודי נוח ונעים, שמציע את הסביבה הראויה לשם כך.

עיצוב ופונקציונאליות הן מילות המפתח

משרד הוא לא רק מקום עבודה. רבים מאתנו מבלים לא מעט שעות בו וחשוב שהוא יתאים לנו כהלכה.

האופן שבו מעוצב המשרד משפיע רבות על האווירה שבו ועל התחושה וכדאי להשקיע בכך לא מעט לפני שיוצאים לדרך.

שילוב נכון בין עיצוב לבין פונקציונאליות הוא בגדר חובה והוא יכול לבוא לידי ביטוי בבחירה מתאימה של רהיטים למשרד ובשילוב של אלמנטים עיצוביים שישדרגו את המראה הקיים.

אפשר כמובן להיעזר במעצבי פנים, המתמחים בעיצוב משרדים ואפשר למצוא השראה ורעיונות נהדרים בעת ביקור במשרדים אחרים. בכל מקרה, חשוב מאד לדאוג לעצב את המשרד כדי לאפשר הן לעובדים, הן ללקוחות ובעיקר לכם להרגיש שהוא חלק מכם ומרחב נעים לבלות בו זמן קצר או ארוך.

image/svg+xml image/svg+xml

שנתכנן ביחד שינוי אווירה במשרד?

השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם

לייעוץ ראשוני חייגו זמינים בוואטצאפ