משרד חדש? מה חשוב לדעת על התאמת הריהוט למשרד

כשאנחנו מחליטים לעבור למשרד חדש, זה הרבה מעבר להחלטה על שינוי מבנה. מדובר למעשה בהחלטה על שינוי כללי של אופי המשרד, בין אם זה מבחינת התכנון ובין אם זה מבחינת מאפיינים שונים הקשורים לאופי העבודה והתנאים שאנחנו מספקים לעובדים שלנו.

למשל, אם אנחנו מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב, אז באופן טבעי נצטרך להתייחס לסביבה בה הם נמצאים, הגודל שלהם, אופי החלוקה של החדרים והחללים במשרד ועוד. כל שינוי שנבצע יכול להשפיע כך או אחרת על העובדים, סביבת העבודה והתנאים שלהם.

משרד חדש – עיצוב חדש

אחד הדברים שחשוב להתייחס אליהם ולקחת בחשבון כשמחליטים לעבור למשרד חדש, אפילו אם הכוונה למעבר אל משרדים להשכרה בתל אביב, זה כל הנושא של העיצוב שלהם ובפרט כל הנושא של ריהוט המשרד וחדריו השונים.

אנחנו יכולים להמשיך ולהשתמש בריהוט הישן שעומד לרשותנו, אך ייתכן מאוד שהוא לא יתאים יותר לסגנון שאנחנו מבקשים להציג במשרד החדש, יכול להיות שגם מבחינה מספרית, טכנית, הריהוט החדש לא יתאים, מאחר ונדרש לכמות גדולה יותר או לסוג אחר של ריהוט.

לכן, אנחנו צריכים לדעת כיצד לאפיין את הצרכים שלנו, אופי המשרד, ובסופו של דבר לבחור את הריהוט הרלוונטי עבורנו. צריך לציין, אומנם ישנם משרדים להשכרה בתל אביב אשר מגיעים עם ריהוט מסוים, אך זה לא מחייב אותנו להשתמש בו. אם הוא לא מתאים לצרכים שלנו, יהיה נכון מצידנו לרכוש ריהוט חדש לגמרי.

כיצד מרהיטים את המשרד החדש?

כשאנחנו ניגשים לרהט משרד חדש, הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות זה לאפיין את הצרכים שלנו. עלינו לבדוק אילו פריטי ריהוט אנחנו צריכים לקנות, מה יכול לשרת אותנו, הן מבחינת סוג הריהוט, אופי ועיצוב, כמות וכמובן סגנון.

עלינו לקחת בחשבון שהעובדים שאמורים להשתמש בריהוט החדש, יבלו שעות ארוכות במשרד ולכן חשוב שהריהוט יהיה נוח ומתאים לשימוש ארוך טווח. אנחנו צריכים לוודא שהריהוט יכול לספק להם סביבת עבודה איכותית, רצינית ונוחה.

הדבר השני שעלינו לשאול את עצמנו הוא, כיצד נרצה לעצב את המשרד באופן כללי ואיך הריהוט משתלב בסגנון העיצוב שלנו. אנחנו הרי לא נרצה לעצב את המשרד בצורה מסוימת ואז לרכוש ריהוט שלא מתאים לו כלל. חשוב שהעיצוב יתאים בצורה מדויקת לאופי המשרד ולעיצוב שלו, למסר אותו אנחנו מבקשים להעביר לקהל העובדים והלקוחות שמגיע אלינו.

נקודה אחרונה שנתייחס אליה, קשורה לשאלת העלויות והאחזקה. כל פריט שאנחנו קונים, באופן טבעי העלות שלו צריכה להיות מותאמת לתקציב שלנו, וכן אנחנו צריכים לוודא שיש לנו אפשרות לתחזק ולשמור עליו באופן כזה שישרת את המטרה שלנו. זאת על מנת שנוכל להחזיק את הריהוט במשך שנים ארוכות ולהשתמש בו כפי שאנחנו רוצים מבלי שנידרש להחליף אותו.

image/svg+xml image/svg+xml

שנתכנן ביחד שינוי אווירה במשרד?

השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם

לייעוץ ראשוני חייגו זמינים בוואטצאפ