ריהוט משרדי מיוחד

ריהוט משרדי אינו ריהוט שבלוני. אי אפשר לקבוע כי אותו שולחן משרדי אמור להתאים לכל המשרדים ואותם הכיסאות יתאימו לכל מקום. כך גם עם דלפק הקבלה, עם שולחן הישיבות ועם ארונות האחסון. חשוב להתאים לכל מקום את הריהוט הנכון. רק כך ניתן יהיה להיות בטוחים כי הרהיטים יתנו את המענה המושלם והמלא לכל צורך.

ריהוט משרדי מיוחד הוא ריהוט שייתן לכם את המענה המלא לצרכים הספציפיים שלכם. רהיטים כאלה צריך לקנות בחנויות רהיטים המתמחים בדיוק בזה. בייצור רהיטים בהתאמה מלאה לצרכים כמו גם למטרות של המשרד.

ריהוט משרדי מיוחד

בחירה של ריהוט משרדי מיוחד

נפרט להלן את הדגשים שיש לתת עליהם את הדעת:

ריהוט משרדי מיוחד – הכיסא המשרדי

הכיסא המשרדי אמור לתת מענה לעובד אשר אמור לאייש את הכיסא ולמלא את משימותיו משך שעות ארוכות בכל יום. אם הכיסא לא יהיה נוח, הוא לא יוכל לשמש את העובד כראוי. הוא יחכה כל הזמן להפסקות, הוא לא יהיה מרוכז בעבודתו, הוא יקום להתמתח כל כמה דקות ובאופן כללי, לא יהיה רצף בעבודה. חשוב לבחור את כיסא העבודה שיעניק את התמיכה טובה והמלאה לזה שעתיד לשבת על הכיסא בהתאם לתנאי הגוף שלו. כלומר, ביחס לגובה שלו, בהתחשב לרוחב שלו וכמובן תוך שימת לב לתנוחת הישיבה המתאימה לו. ההמלצה באופן כללי היא לבקש מהעובד לבחור בעצמו את הכיסא שיעניק לו את המענה המושלם.

ריהוט משרדי מיוחד – השולחן המשרדי

השולחן המשרדי אמור אף הוא להיות מותאם באופן מושלם לעובד מכל הבחינות. זה כולל התאמה לגובה שלו, התאמה לצורת העבודה והתאמה בחינת הגודל. אם השולחן אמור להכיל גם מסמכים וציוד כמו סורק, מדפסת וכדומה, ברור שהשולחן יהיה חייב להיות מותאם לשם כך.

גם שולחן הישיבות אמור להיות מותאם למטרות שלו. הוא אמור להיות גדול ורחב על מנת שהוא יוכל להכיל את כל הצוות בצורה נוחה ונעימה. כאשר שולחן הישיבות יהיה שולחן מתאים, הוא בהחלט יעניק את התחושה הנעימה והנינוחה והישיבות תתנהלנה היטב.

ריהוט משרדי מיוחד – דלפק הקבלה

דלפק קבלה מהווה במידה רבה כרטיס הביקור של המשרד. זה הדבר הראשון שהלקוח רואה כאשר הוא נכנס אל המשרד. אם הדלפק יהיה מעוצב נכון, בגודל המתאים, בגובה הנכון ובעיצוב ידידותי ונעים לעין, הוא יעשה את העבודה. מובן שהדלפק אמור להתאים גם לאופי המשרד ואופי השירות שהוא מעניק ללקוחותיו.

ריהוט משרדי מיוחד – פינת המתנה

במשרדים רבים ישנה גם פינת המתנה ללקוחות המחכים לתורם כדי לקבל שירות. חשוב מאוד להקצות להם אזור המתנה נוח שישמור על הטעם הטוב בעת ההמתנה לקבלת השירות. יותר מידי משרדים נופלים דווקא בזה כאשר כל ההשקעה שלהם במשרד לא שווה הרבה בגלל שהלקוחות זולגים החוצה כשהם מגלים את חדר ההמתנה.

חשוב להשקיע ברהיטים שבכל חלק במשרד. לכל אחד מהם תפקיד חשוב בהצלחה.

image/svg+xml image/svg+xml

שנתכנן ביחד שינוי אווירה במשרד?

השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם

לייעוץ ראשוני חייגו זמינים בוואטצאפ