השכרת משרד בתל אביב – כך תעשו את זה נכון

השכרת משרדים בתל אביב לבית העסק שלכם יכולה להיות משימה מאתגרת ומסובכת. זוהי בין ההוצאות המשמעותיות ביותר שיש לעסק שלכם, ויש לה השפעות רבות בנוסף להשפעה הכלכלית. בחירה נכונה של משרד תשפר את הביצועים של העסק, ותניב רווחים. על מנת לעשות את זה נכון, עליכם לשים דגש על מספר דברים.

משרד מרוהט

מה לקחת בחשבון בהשכרת משרד?

כאשר אתם מחפשים שטחי משרדים להשכרה, אתם רוצים למצוא את הנכסים הטובים והמתאימים ביותר לעסק שלכם. ריכזנו עבורכם מספר דברים בסיסיים וחשובים שעליכם לקחת בחשבון כשאתם מחליטים לשכור משרד.

מיקום

מיקום המשרד הוא המפתח בעת ההשכרה. לא משנה איזה סוג עסק אתה מנהל, מיקום המשרד שלך חשוב. חפשו משרד במיקום שקל להגיע אליו, ונוח לעובדים ולקוחות כאחד. בדקו האם ישנם עסקים משגשגים במבנים סמוכים והאם מדובר בשכונה בטוחה.

נגישות

הנגישות היא גורם מרכזי להצלחת העסק שלכם. וודאו שהמשרד נגיש ברכב או בתחבורה ציבורית בעלויות נמוכות. מיקום המשרד שלכם עשוי להשפיע על המוניטין של העסק שלכם. שיוך אזור מסוים יעצב את האופן שבו לקוחות מסוימים רואים את העסק.

גודל

תעריכו לכמה שטח העסק שלכם זקוק, ויתאפשר צמיחה מציאותית. תמנעו מהשכרת משרד קטן מדי בכדי לחסוך כסף, שכן שטח משרדים צפוף עלול להשפיע לרעה על התפוקה. מצד שני, אין צורך לשלם יותר עבור שטח מיותר.

במידת האפשר בחר משרד עם מתווה קיים המתאים לצרכים שלך- למשל מקום לשולחנות העבודה, אחסון, מספר שקעי תקע. שינויים עלולים להיות יקרים. בהסכמי שכירות משרדים רבים יש הגבלו על סוג השינויים שאתם תוכלו לבצע בחלל המשרדי.

תקנות בריאות ובטיחות

המשרד זה המקום שבו אתם והעובדים שלכם תבלו את רוב שעות היום. בדקו א תקנות הבריאות והבטיחות כדי לקבוע האם שטח המשרד מספק אוורור מתאים, בקרות טמפרטורה, תאורה, שירותים ומתקני מטבח. במידה ואתם עובדים מחוץ לשעות העבודה הרגילות, חפשו משרד עם גישה 24 שעות ביממה.

חניה

זמינות חניה לעובדים וללקוחות היא גורם חשוב. חניון סמוך למשרד המושכר זה אידיאלי, אך גם חניות רחוב בחינם או במחיר זול זה מעולה. אם אין אפשרות כזאת, נסו לקיים משא ומתן על מחירים, זמנים, כרטיסי חניה מיוחדים של חניונים בבעלות פרטית בקרת המשרדים שלכם.

עלויות

סכום עלות השכרת המשרד אינו משקף את מה שבסופו של דבר תשלמו. בדקו מה נכלל בחכירה שלכם ואל תשכחו לתקצב תשלומים ועלויות נוספים. העלויות הנוספות כוללות בין היתר עלויות תחזוקה ותיקונים, עלויות הובלה, ביטוח ומע"מ על שכר דירה.

השכרת משרדים עם סינרגיה

סינרגיה ייעוץ נדל"ן הנה חברת שיווק, תיווך וניהול נדל"ן מסחרי המתמחה בתחום המשרדים. החברה מספקת שירותי תיווך וליווי לחברות או לעצמאים אשר מעוניינים לרכוש, למכור או לשכור משרדים.

בנוסף לליווי הצמוד והמקצועי אנחנו נדע לקשר אתם עם בעלי מקצוע המוערכים ביותר בשוק ותיהנו מהחוויה.

השכרת משרדים בכלל או  השכרת משרדים בתל אביב בפרט עלול להיות מאתגר לאדם שלא בקיא ומכיר את השטח. היעזרות בחברה מקצועית תחסוך לכם את התהליך המייגע וגם תחסוך לכם הרבה כסף בעתיד.

חברת סינרגיה תמצא עבורכם גם משרדים להשכרה בבורסה בלי כל בעיה.

מחפשים משרדים להשכרה בבורסה ? הגעתם למקום הנכון. חייגו עכשיו למספר ⁦054-707-4040⁩ ונשמח למצוא לכם את המשרד הכי מתאים עבורכם מהמאגר הגדול בישראל.

image/svg+xml image/svg+xml

שנתכנן ביחד שינוי אווירה במשרד?

השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם

לייעוץ ראשוני חייגו זמינים בוואטצאפ