איך לבחור ריהוט בהתאם לסוג העסק שנמצא במשרד?

בחירת ריהוט מתאים למשרד איננה עניין של מה בכך.

משרד יכול להיות המקום שבו עובדים מנהלי חשבונות, יועצי מס, רואי חשבון. משרד יכול להיות מקום העבודה של יועץ פרסום, של אדריכל, צוות פיתוח של סטארט אפ, עורכי דין ועוד ועוד.

ריהוט עסקי ומשרדי מביא עימו פונקציונליות לצד שיק, עיצוב לצד מיתוג.

אפילו אם לא קיבלתם הכשרה בעיצוב פנים, תוכלו לבחור בצורה טובה ריהוט, כאשר תביאו בחשבון את סוג העסק ומה אתם רוצים לשדר ללקוחות מבחינת תדמית ואווירה. 

משרד יוקרתי לעומת משרד לקהל הרחב 

דבר ראשון שאתם צריכים לחשוב עליו, זה מהי התדמית העסקית שאתם רוצים שהלקוחות יקבלו, מיד כשהם נכנסים למשרד.

אם אתם פותחים או משפצים משרד רואי חשבון למשל, הרי שהריהוט צריך לנוע בין יוקרתי לבין המכובד.

אם פונים ללקוחות אמידים במיוחד, העיצוב צריך להעביר מסר של יוקרה ומכובדות. לעומת זאת, אם מקימים משרד שפונה לקהל הרחב ורוצה לכוון למכנה משותף יותר יום יומי, הרהיטים לא חייבים להיות מהזן היוקרתי והנוצץ ביותר.

למעשה אם בוחרים רהיטים מפוארים מדי, זה עלול לגרום לציבור לחשוב שמחירי השירות שניתנים במשרד גבוהים יתר על המידה, מעל היכולות הכלכליות. 

רהיטים למשרדים קטנים 

בעידן העבודה מהבית ובתקופה שבה רבים מהעסקים מהדקים את החגורה, עולה הביקוש לרהיטים שמתאימים לעסקים ולמשרדים קטנים.

בראש ובראשונה, מדובר על רהיטים קלילים למראה, לא סגנון מסיבי או כבד. גם שולחנות העבודה או שולחנות המחשבים מינימליסטיים.

זה גם די הגיוני, משום שכך אפשר להפיק יותר מכל מטר של משרד.

צריך לשים לב כי במשרדים בעלי חדר קבלה, בקליניקות, מרפאות וכדומה, נהוג לרהט את האזור הזה בצורה נעימה ומסבירת פנים.

אזור המיועד לקבלת קהל ולקוחות צריך לעורר מסר של "ברוכים הבאים", עם צבעים נעימים, כורסאות רכות או כיסאות בר עדכניים. 

עסק דינאמי – רהיטים דינאמיים 

ישנם עסקים שבהם פחות מקבלים קהל ויותר רוצים לייצר שגרת עבודה מסוימת.

במשרדים שבהם רוצים לייצר סביבת עבודה אפקטיבית, ניתן להיעזר ברהיטים בעלי צבעים אנרגטיים.

מובן שנוסף על כך צריך לבחור רהיטים למשרד שיהיו נוחים ומאוד פונקציונליים, אבל התוצאה נראית לעין מהר מאוד.

זה יכול להתאים בין היתר למשרדי פרסום ושיווק, יועצי תדמית, משרדי שיווק טלפוניים וכיוצא בזה.  

ריהוט אידיאלי למשרדי הייטק וסטארט אפ

עבור עסקי הסטארט אפ וההייטק, נהוג ליצור סביבות עבודה פונקציונליות לצד אזורי מנוחה והתרגעות.

כלומר, בעמדות העבודה הרהיטים לרוב יהיו בסגנון נקי, בקווים הרמוניים ועל בסיס כללי ארגונומיים.

בנוסף, בפינות מנוחה או בחדרי ישיבות ואירוח, נהוג לשלב רהיטים ואקססוריז בעלי אופי ביתי מחבק ונינוח.

האופי של רהיטים בסגנון ביתי לצד פונקציונליות לא יתאים אמנם לכל חברת טכנולוגיה, אבל רבות מהן כבר אמצו את הטרנד הזה בחום. 

image/svg+xml image/svg+xml

שנתכנן ביחד שינוי אווירה במשרד?

השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם

לייעוץ ראשוני חייגו זמינים בוואטצאפ