איך לבחור ריהוט משרדי זול ואיכותי?

חיי היום יום במשרד מצריכים מאיתנו לשבת על כיסאות וכורסאות שונים במשך שעות ארוכות.

במידה  והרהיטים הללו לא נוחים מספיק, היכולות הפרודוקטיביות שלנו מתדרדרות וכתוצאה מכך התפוקה שלנו בעבודה יורדת.

מחקרים שנעשו בתחום הוכיחו כי ישנו קשר ישיר בין הנוחות של העובדים לתפוקתם בעבודה, לכן מומלץ שרהיטי המשרד יהיו נוחים ואכותיים.

לרוב המילה איכות מעלה בנו קונוטציה של משהו יקר, לכן הציפייה היא שאם נרצה לרהט את המשרד שלנו ברהיטים איכותיים נאלץ להיפרד מסכום לא מבוטל מכספינו, אך הדבר לא חייב להיות כך.

במאמר זה נעבור על מספר טיפים לבחירה של ריהוט משרדי זול ואיכותי. 

האלמנט הראשון שחשוב לשים לב אליו הוא המבנה בו נמצא המשרד.

בימינו קיימות צורות בנייה שונות שלא כל רהיט מתאים להם. צורת בנייה חדשה שתופסת תאוצה בשנים האחרונות היא בניה קלה.

מדובר בשיטת עבודה המבוססת על חלקים המוכנים מראש. החלקים מיוצרים במפעל בצורתם השלמה ומועברים אל אתר הבנייה.

בנייה קלה מתאימה לבניית יחידה נוספת בשטח, בניית מתחמי עבודה, ובניית דירה מאפס. זאת צורת בנייה מאוד יעילה, חסכונית, ואיכותית.

בנייה קלה לא כוללת בחובה בטון או תמיכה של חומרי בניין מקובלים. לכן, לא כל ריהוט שתבחרו יתאים למבנה זה.

כך לדוגמא, ריהוט המצריך קדיחה איננו רלוונטי . ריהוט אופציונלי לסוג בנייה זה הוא כונניות פינתיות, ריהוט גן ועוד.

חשוב לדעת את סוג המבנה בו נמצא המשרד על מנת להתאים לו את הריהוט הרלוונטי ביותר. 

לאחר שהבנתם מהו סוג המבנה בו אתם נמצאים ואיזה סוג ריהוט מתאים לו, הגיע הזמן לאיסוף מידות.

כדאי למדוד את כלל המרחב הפנוי במשרד ולהשוות אותו למידות כלליות של הרהיטים אותם נרצה לשבץ במשרד.

חשוב לוודא שאנחנו משאירים מספיק מרווחי מעבר בין הרהיטים השונים על מנת לשמור על התנהלות נוחה בתוך המשרד ומעבר חופשי לעובדים.

לאחר שנחשב את כל המידות הרלוונטיות, כולל המרווחים הנשארים, נוכל לקבל תמונה ברורה יותר של גודל הריהוט המתאים לנו. 

כעת נחפש את הרהיטים הרצויים לנו.

בבחירת הרהיטים יש מספר פרמטרים שחשוב שנשים לב אליהם.

יש לוודא שרהיטים לישיבה כמו כיסאות וכורסאות יוצרו על ידי אורטופד מוסמך ושהם מאפשרים תמיכה למקומות החשובים בגוף, משרים יציבה נכונה לעובד ומאפשרים עבודה נוחה לשעות עבודה ארוכות.

חשוב לשים לב שהריהוט לא בנוי מחומרים כבדים מידי.

כיסאות ארגונומיים למשל הם דוגמא לריהוט אורטופדי המתאים לסביבת עבודה משרדית.

בכל רכישה של ריהוט למשרד חשוב לברר כמה שיותר על החומרים מהם עשוי הריהוט ולוודא כי מדובר בחומרים איכותיים ועמידים.

אין ספק כי שימוש בחומרים זולים ולא עמידים מוזיל את עלות הריהוט אך יש להניח כי אלו יסבלו מהר מאוד מבלאי רב, כך שיצטרכו תחלופה מהירה שתייקר את כל העניין.

חשוב להקפיד לרכוש ריהוט משרדי העשוי עץ איכותי, מתכת עמידה שלא מחלידה ועור או בד העמידים לישיבה מרובה ושאינם מצריכים ניקיון מורכב.

יצרנים לרוב מפרסמים את כלל המידע הרלוונטי על הריהוט, מומלץ לעבור עליו בקפידה ולוודא כי הוא אכן עשוי מחומרים איכותיים.

בנוסף כדאי לקנות מיצרנים המוכרים כאיכותיים, ולקנות רהיטים שיש להם תקופת אחריות ארוכה. 

לאחר שהבנו מהם הרהיטים אותם אנחנו רוצים, נשווה מחירים.

חברות שונות מציעות מחירים שונים על אותם רהיטים ולכן בדיקה מעמיקה באינטרנט ובאולמי התצוגות השונים תעזור לכם למצוא את המחיר המשתלם ביותר לרהיטי המשרד שלכם. 

image/svg+xml image/svg+xml

שנתכנן ביחד שינוי אווירה במשרד?

השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם

לייעוץ ראשוני חייגו זמינים בוואטצאפ