שיעור בעיצוב: איך לעצב חדר עבודה ביתי?

איך תוכלו להקים את משרד החלומות שלכם בבית? אנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולגלות טיפים ועצות שיעזרו לכם בהשלמת המשימה. מוכנים? אנחנו מתחילים!

תפקוד

לפני שאתם מתחילים בתכנון חדר העבודה, בדקו מי הולך להשתמש בו. האם מדובר רק על אדם אחד מהמשפחה או שמדובר על מספר אנשים. כמו כן, חשבו האם הוא ישמש רק אתכם או שאתם תקבלו בו גם לקוחות. 

חומרים

עליכם להכין רשימה של רהיטים וחפצים שאתם צריכים בחדר העבודה. אלה יאפשרו לכם לעבוד בצורה יעילה ונוחה. להלן מספר דוגמאות לפריטי ריהוט: שולחן עבודה, מחשב או שניים, עמדה לאחסון, כיסא משרדי ארגונומי ונוח, כיסאות ללקוחות וכו'. על הקיר, אפשר לשלב גם את הלוגו של העסק שלכם. עליכם להשתמש באותה פלטת צבעים שיש בלוגו. אפשר גם לתלות תמונות של פרויקטים שעשיתם וכמו כן להציג המלצות מלקוחות.

צבע

אתם מעוניינים שבחדר העבודה, תהיה אווירה נעימה ועל כן, יש להשתמש בצבע. מומלץ לבחור צבעים רגועים ולא צבעים עזים וחזקים. לדוגמה, שמנת, כחול, ירוק וכו'. כמו כן, אם אתם לא רוצים להתעסק עם צביעת הקירות, תוכלו גם לבחור קיר אחד מרכזי בחדר ולהדביק עליו טפט. כיום, יש מגוון גדול של טפטים מעוצבים.

אחסון

חדר העבודה צריך להיות מאורגן ומסודר. על כן, אפשר להשתמש בפריטים כמו, מגירות תיוק, ארונות סגורים, ארגוניות למגירות ועוד. כך אפשר לסדר את כל הניירת במקום אחד וגם לשמור על משרד מסודר, מה שיעודד אתכם להמשיך לעבוד. כמו כן, כאשר אתם מסיימים לעבוד, מומלץ שתשקיעו כמה דקות לסידור הבלגן שנוצר בחדר. 

תאורה

יש לדאוג לתאורה מרכזית וחזקה בחדר העבודה. העדיפות היא לבחור תאורה עם גוון אור לבן ולא צהוב. כמו כן, אפשר גם להוסיף מנורת שולחן ותאורה עומדת.

ירוק בעיניים

אל תוותרו על צמחייה בחדר העבודה. תוכלו לקנות צמחייה טרייה או צמחייה מלאכותית. העיקר שיהיה לכם כמה שיותר ירוק בעיניים. הצבע הירוק נחשב להרמוני ומרגיע מאוד.

איך תוכלו לצור סטיילינג מושלם בחדר העבודה?

אפשר לארגן את הכבלים ולהסתיר אותם בתוך תעלות דקורטיבית, כך כל האזור של המחשב יראה מסודר ומאורגן. כמו כן, אפשר גם להוסיף לוחות השראה ותמונות. זו דרך מצוינת להכניס אופי וצבע לחלל המשרד. עשו שימוש גם בפריטי טקסטיל. תוכלו לרכוש אותם מחנות בייסיק סטודיו.
הפריטים המומלצים הם שטיחים, כריות נוי, חפצי נוי וכו'.

טיפים לשיפוץ חדר העבודה

אם אתם גם מתכוונים לעשות שיפוץ בחדר העבודה, מומלץ להתחשב בכל הנקודות הללו:

-יש לתכנן מספר גדול של שקעים. במידה ואין אפשרות יש לדאוג למפצל חשמלי שיהיה מוסתר באחד הארונות הנמצאים בחדר וזאת על מנת שיהיה אפשר להימנע ממראה של כבלים זרוקים על הרצפה.

-אם אין לכם חדר שלם אותו תוכלו להקצות לצורך המשרד הביתי שלכם, אז מומלץ לתכנן נישה בנויה ובה להציב שולחן וכיסא ולהסתיר אותה עם דלתות.

image/svg+xml image/svg+xml

שנתכנן ביחד שינוי אווירה במשרד?

השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם

לייעוץ ראשוני חייגו זמינים בוואטצאפ