כיסאות למשרד – כיצד לבחור נכון?

כיסאות למשרד – ישנם סוגים שונים של כיסאות במשרד. למנהל, לעובד, לחדר ישיבות, לאורח, להמתנה, לקפיטריה, לבר ולתלמיד. לכל סוג יש מגוון אפשרויות לבחירה, תוך מתן נוחות מירבית ועלות הכיסא. חברת גור ריהוט משרדי משווקת את כל סוגי הכיסאות, תוך דגש על איכות נוחות ואחריות. במרבית המשרדים, העובדים יושבים שעות רבות מול המחשב. ישיבה זו היא בעלת השפעות רבות על הגוף שלנו. לכן, הפרמטר החשוב ביותר בבחירת כיסאות משרדיים הוא הפרמטר הבריאותי.

מבחינה ארגונומית, ישיבה נכונה היא ישיבה זקופה, שבה הכתפיים והגב לא נדרשים להתאמץ. כיסא שתומך בישיבה כזו ושכולל בתוכו ריפוד נעים ונוח, הוא כיסא שמומלץ לשימוש ושיחזיק מעמד לאורך זמן. מעבר לכך, ניתן למצוא גם כיסאות עם פונקציות שונות- ישנם כיסאות שלא ניתנים לכיוונון, אך ישנם גם כיסאות שניתן לשנות את צורתם- להגביה או להנמיך אותם, להשעין אותם קדימה או אחורה ועוד. כיסאות מהסוג הזה הם מומלצים יותר, מאחר וכך, כל עובד יוכל להתאים לו את הכיסא בצורה הטובה ביותר.

כיסאות אורחים למשרד

אם ישנו רצון לרכוש כיסאות גם לאורחים המגיעים למשרד, כדאי לבצע התאמה ויזואלית בין כיסא העובד לבין כיסאות האורחים. זאת, על מנת לשמור על המראה העיצובי של המשרד. קטגוריה נוספת של כיסאות למשרד היא כיסאות לחדרי המתנה. כאן, הכיסאות משמשים עובדים ואורחים, אשר ממתינים פרקי זמן קצרים. אף על פי כן, גם כיסאות אלו צריכים להיות איכותיים- כיסאות שאינם נוחים ייצרו חוסר סבלנות אצל האורח ורושם שלילי אצלו לגבי החברה. כיסאות אלו מגיעים בדרך כלל בסטים, המחברים שלושה או ארבעה כיסאות זה לזה. כיסאות אלו ניתן להשיג במבחר גדלים וצבעים, בהתאם לצרכי המשרד.

קראו עוד: ארונות מתאימים למשרד
קראו עוד: חדר מנהל
image/svg+xml image/svg+xml

שנתכנן ביחד שינוי אווירה במשרד?

השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם

לייעוץ ראשוני חייגו זמינים בוואטצאפ