היתרונות העיצוביים של ריהוט יוקרתי למשרד

 

בחירה של ריהוט למשרד נראית לנו מובנית מאליה – הריהוט הוא זה שמאפשר למשרד למעשה להתנהל בצורה שוטפת ולאנשיו לבצע את הפעולות השונות המגדירות את עבודתם. נקודה שחייבים להדגיש היא שמעבר להיבט הפונקציונלי של הרהיטים, הם משפיעים בצורה ניכרת על העיצוב הכולל של המשרד. אז מדוע אסור להתפשר בפן העיצובי של הרהיטים שבוחרים? רהיטים ככרטיס ביקור – משרד חייב ליצור רושם חיובי על הלקוחות, הקולגות או המשקיעים המגיעים אליו, כאשר במציאות האינטנסיבית בה אנו חיים הרושם הזה רצוי שיהיה מהיר ככל האפשר. כשאנשים נכנסים למשרד, לכן, הן מצפים לראות משרד מסודר, אשר משדר יוקרה ובכך למעשה ממתג את העסק המתנהל במשרד כרציני וכמוביל בתחומו.

זו בדיוק הסיבה בגינה בוחרים רבים בריהוט משרדי המוגדר כיוקרתי במלוא מובן המילה, ריהוט אשר עשוי מחומרי גלם הנחשבים כיוקרתיים (עץ מלא, מתכת, זכוכית ועוד). בהמשך לכך, הגימור של ריהוט יוקרתי למשרד חייב להיות מוקפד, כשמבחינה מעשית לא מעט אלמנטים בו עשויים לבטא זאת. חלק מהרהיטים המשרדיים כוללים על גביהם טקסטורות מעניינות או אביזרי פרזול מיוחדים, המסייעים ליצור את הרושם החיובי לו בוודאי מצפים. מבחינה כלכלית, ברורה השאיפה של המשרד הממוצע לצמצם ככל הניתן את ההוצאות שלו, מה שעשוי להגדיל את רווחיו ולשפר את מאזניו הכלכליים. עם זאת, דומה כי הריהוט המשרדי אינו הפרמטר לגביו ניתן להתפשר. הבחירה רצוי שתהיה ברהיטים שלא רק משדרים יוקרה, אלא גם מאופיינים ברמת גימור גבוהה ועשויים מחומרי גלם איכותיים ועמידים לאורך זמן. אסור לשכוח כי רכישה של ריהוט למשרד אמורה לשמש את המשרד למשך שנים ארוכות: רכישה של רהיטים איכותיים תמנע מצבים בהם הריהוט מתבלה או הופך לדהוי עם השנים, מה שפוגע אוטומטית ברושם הנוצר אצל כל אדם הנכנס למשרד.

רהיטים כיוצרי אווירה

סוגיה משמעותית אחרת שחשוב להתייחס אליה היא שבכוחם של הרהיטים להגדיר מהי האווירה שתהיה במשרד הנתון, פשוטו כמשמעו. לא מעט מנהלי משרדים מעוניינים ליצור כבר בנקודת ההתחלה אווירה שתתיישב היטב עם החזון שלהם לגבי החברה, קהל הלקוחות שלה או אפילו סוג הפעילות. שלל פריטים עיצוביים יכולים לשמש למטרה זו, כולל הרהיטים השונים הנבחרים כמו שולחן מנהלים, שולחן ישיבות, דלפק קבלה, עמת מזכירה ועוד. חברות הייטק או כאלה שפונות לקהל צעיר, למשל, עשויות להעדיף את העיצובים ה"פרועים" והיצירתיים יותר – בחירה ברהיטים בצורות שאינן שגרתיות, שילוב אלמנטים ייחודיים על גבי הרהיט וכן הלאה. מנגד, משרד שרוצה לשדר חמימות ואינטימיות, יכול לבחור ברהיטים אשר הגוון שלהם בהיר יחסית, העשויים מחומרים דוגמת עץ מלא. חשוב שהאווירה הנוצרת במשרד תעמוד בקנה אחד עם אופן ההתנהלות של אנשיו, מה שייצור מקשה אחת וימנע מצב בו הלקוחות נתקלים במסרים סותרים ולכן גם מבלבלים.

ריהוט משרדי יוקרתי יוצר אווירה

עם כל החשיבות בהתבוננות האסתטית על הרהיטים המשרדיים, אסור להתעלם מההיבט הפונקציונלי שלהם. אסור לשכוח שהרהיטים האלה צריכים לשמש לתפקידים מוגדרים במשרד, לרוב כחלק בלתי נפרד משגרת העבודה בו. הארונות, אם לוקחים דוגמא נפוצה, צריכים לכלול בתוכם מספר פתרונות אחסון לכל הפריטים שנדרש שיהיו במשרד וזאת במטרה לאפשר שליפה מהירה שלהם ולמנוע מצב בו הפריטים מפוזרים בכל חלקה טובה במשרד. כיסאות העובדים במשרד, דוגמא נוספת, צריכים להיות אורתופדיים ונוחים לישיבה ממושכת על גביהם, כפי שמאפיין כל משרד ישראלי ממוצע כיום. אפשר לטעון בפה מלא כי רהיטים משרדיים המשלבים בצורה מיטבית בין הפן האסתטי שלהם לבין זה התפעולי, הם שצריכים לקחת עדיפות. רצוי להעמיד לנגד העיניים את דפוסי העבודה הצפויים או קיימים במשרד ולראות אילו רהיטים מאפשרים למצוא להם מענה מקיף ככל האפשר.

לאחר שמצאתם את הריהוט המתאים מה שנותר הוא הכנת החלל לכניסת הריהוט

לרוב אנחנו מספקים ריהוט למשרדים חדשים או שהם אחרי שיפוץ, אחרי תהליך השיפוץ החלל אמנם חדש אך הוא מאוד מלוכלך ולא נרצה להכניס אליו רהיטים חדשים ויוקרתיים במצבו. מומלץ לקחת חברת ניקיון המתמחה בניקוי פוליש של חללים לאחר שיפוץ על מנת להגיע לתוצאות הרצויות ולהקל על התחזוקה השוטפת העתידית.

image/svg+xml image/svg+xml

שנתכנן ביחד שינוי אווירה במשרד?

השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם

לייעוץ ראשוני חייגו זמינים בוואטצאפ